برنج پارس
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آخرین قیمت برنج ایرانی

آخرین قیمت برنج ایرانی

در این مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان شرایط اقساطی خرید برنج ایرانی با کیفیت را به شما عزیزان و آخرین قیمت برنج ایرانی را برای شما عزیزان شرح دهیم ؛ پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برنج ایرانی را می‌توان از بهترین برنج های موجود در دنیا دانست که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و عطر و طعم فوق العاده آن زبان زد همه ی دنیا است. برنج پارس مفتخر است در فروشگاه خود انواع برنج ایرانی را با فروش نقدی و فروش اقساطی عرضه بنماید. جهت اطلاع از آخرین قیمت برنج ایرانی در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

برنج ارزان ایرانی

برنج پارس رایس

پیش از بررسی وضعیت آخرین قیمت برنج ایرانی بهتر است که بررسی برنج ایرانی ارزان بپردازیم. همان طور که گفتیم برنج ایرانی نسبت به برنج های خارجی از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است و بهتر است برای سلامتی خود و تن سالم تر از برنج ایرانی استفاده کنیم. برنج ارزان ایرانی را می توانید در فروشگاه پارس خریداری نمایید. در همین راستا برنج پارس امکان خرید اقساطی برنج ایرانی را فراهم نموده است تا همه بتوانند از برنج ایرانی استفاده کنند. جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی برنج و همچنین دریافت لیست قیمت برنج ایرانی به برگه مربوطه مراجعه و یا با ما تماس حاصل نمایید.

 

قیمت امروز برنج ایرانی

قیمت برنج ایرانی با توجه به شرایط بازار تغییر می یابد. آخرین قیمت برنج ایرانی را همواره می‌توانید از بخش فروشگاه ما بازبینی کنید و در صورت تمایل خریداری کنید. برنج های خریداری شده به تمام نقاط ایران ارسال می شوند و بهترین کیفیت را دارند. فروشگاه برنج پارس بروز ترین فروشگاه برنج در ایران است و تا کنون رضایت مشتریان زیادی را جلب نموده است. فروشگاه پارس واقع در کرج (ملارد) می باشد و مشتریان عزیز می توانند برای خرید حضوری نیز به فروشگاه ما تشریف بیاورند.

مطالب پیشنهادی  مرکز فروش برنج شمال

قیمت برنج ایرانی

در فروشگاه برنج پارس انواع برنج شامل: برنج هاشمی کهنه، برنج دودی هاشمی، برنج طارم محلی، برنج کشت دوم، برنج هاشمی آستانه اشرفیه، برنج لاشه طارم استخوانی، برنج لاشه درجه یک هاشمی، برنج طارم فریدونکنار، برنج طارم استخوانی، برنج دم سیاه موجود می باشد. قیمت انواع برنج ایرانی در این مجموعه رقابتی می باشد. در ضمن برای همکاری با رستوران ها و تالارها شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده است و می توانید با تماس با مجموعه ما از این شرایط مطلع شوید.

 

راهنمای خرید بهترین برنج ایرانی

خرید بهترین برنج ایرانی

حال که از روش دریافت آخرین قیمت برنج ایرانی در فروشگاه برنج پارس اطلاع پیدا کرده‌اید، بهتر است که در مورد روش خرید بهترین برنج ایرانی به شما اطلاعاتی را بدهیم تا بتوانید بهترین برنج را شناسایی و آن را با قیمتی مناسب، خریداری نمایید. حتماً به هنگام خرید برنج ایرانی، به نکات زیر توجه داشته باشید تا بهترین برنج را خریداری نمایید:

  1. بهترین برنج‌های ایرانی از دانه‌هایی بلند، کشیده و درشت برخوردار بوده و به هنگام پخت به خوبی قد می‌کشد یا به اصطلاح ری می‌کند.
  2. آن برنج محصول کدام استان است؟ استان‌های مازندران، گیلان و گلستان بهترین برنج ایرانی را تولید می‌کنند.
  3. بهترین برنج‌های ایرانی دارای ظاهری مات و مایل به کرم می‌باشند و هیچگونه ترکی در ظاهری خود نداشته و به راحتی خرد نمی‌شوند. همچنین از بوی خوب و تازه‌ای برخوردار هستند.
  4. برنج خود را از واسطه‌ها و دلال‌ها خریداری نکنید؛ بهترین برنج‌ها در مغازه‌های ایرانی به فروش می‌رسند. همچنین می‌توانید برنج خود را مستقیماً از کشاورز خریداری نمایید.
  5. بهترین برنج‌ها در فصل کشت خود (شهریور ماه) با قیمت خوب به فروش می‌رسند. هر چقدر که از ماه شهریور دور شوید، کیفیت برنج پایین‌تر و قیمت آن بالاتر می‌رود. بهترین گزینه، خرید برنج به اندازه یک سال (نگهداری از برنج تا یک سال، ساده می‌باشد) و در زمان کشت برنج می‌باشد.
  6. توجه داشته باشید که برنج مد نظر شما به هیچ عنوان تراریخته نباشد.
مطالب پیشنهادی  فواید آب برنج برای مو

 

خرید برنج اقساطی از فروشگاه برنج پارس

 

خرید برنج ایرانی

 

در صورتی که توان خرید و پرداخت قیمت برنج ایرانی را به صورت یکجا ندارید، می‌توانید با خرید خود را به صورت اقساطی از فروشگاه برنج پارس انجام دهید. این فروشگاه جهت راحتی حال مشتریان خود، اقدام به فروش بهترین برنج‌های ایرانی به صورت اقساطی و با شرایطی بسیار ویژه و خاص کرده است.

شما می‌توانید برنج مد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کرده و فشار مالی پرداخت هزینه سنگین خرید برنج را از روی دوش خود بردارید. در ادامه با ما همراه شوید تا به بررسی شرایط خرید اقساطی برنج در فروشگاه برنج پارس بپردازیم.

 

شرایط خرید اقساطی برنج

هدف فروشگاه پارس همواره در جهت رفع دغدغه‌های مردم از قیمت برنج، رفاه و آسایش مشتریان گرامی می‌باشد. به همین دلیل فروشگاه پارس، شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است. در فروشگاه برنج پارس، امکان خرید اقساطی برنج از 10 تا 100 کیلو وجود دارد.

برای خرید اقساطی برنج ایرانی ابتدا باید یک پنجم کل مبلغ پرداخت شود و ما بقی مبلغ با چک پرداخت می گردد. چک ها تا 3 ماه اول هیچ سودی ندارد و بعد از سه ماه، سود ناچیزی به آن اضافه می شود. اقساط ماهانه بستگی به میزان خرید شما دارد. ممکن است اقساط آن هر 2 ماه یکبار و نیز با ضمانت بانکی صورت گیرد.

راه های ارتباطی

دریافت آخرین قیمت برنج ایرانی: 09111168565

تهران -ملارد- مارلیک خیابان دکتر حسابی- روبه روی خیابان امام خمینی برنج پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *